Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w Elblągu na rok szkolny 2014/2015 odbywać się będzie drogą elektroniczną poprzez stronę: www.eped.pl
Terminarz rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych w Elblągu w roku szkolnym 2014/2015
1.
|
Składanie dokumentów do szkół ze wskazaniem wybranych oddziałów.
|
od 19 maja 2014r. (poniedziałek) do 3 czerwca 2014r. (wtorek) do godz.14.00
|
2.
|
Dostarczenie przez kandydata do wybranych szkół poświadczonych przez dyrektora gimnazjum kopii świadectwa ukończenia gimnazjum i kopii zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego.
|
do 1 lipca 2014r. (wtorek) do godz.10.00
|
3.
|
Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i listy kandydatów niezakwalifikowanych do szkoły przez dyrektora
|
do 4 lipca 2014r. (piątek) do godz.14.00
|
4.
|
Złożenie przez kandydata oświadczenia woli podjęcia nauki w danej szkole poprzez dostarczenie oryginałów świadectwa ukończenia gimnazjum i zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego
|
do 8 lipca 2014r. (wtorek) do godz.14.00
|
5.
|
Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły
|
do 10 lipca 2014r. (czwartek) do godz.14.00
|
6.
|
Przesłanie przez dyrektorów szkół do Kuratorium Oświaty w Olsztynie informacji o wolnych miejscach w oddziałach
|
11 lipca 2014r. (piątek) do godz.14.00
|
7.
|
Umieszczenie na stronie internetowej KO informacji o liczbie wolnych miejsc w oddziałach.
|
14 lipca 2014r. (poniedziałek) do godz.14.00
|
8.
|
Przeprowadzenie dodatkowego postępowania uzupełniającego w szkołach, które dysponują wolnymi miejscami.
|
11-14 sierpnia 2014 r. - I termin postępowania uzupełniającego 25-29 sierpnia 2014 r.- II termin postępowania uzupełniającego
|
Procedura odwoławcza:
W ciągu 7 dni od daty opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły rodzic składa wniosek do Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia
W ciągu 5 dni od daty wystąpienia rodzica Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej sporządza uzasadnienie odmowy przyjęcia
W ciągu 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic wnosi do dyrektora odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej
W ciągu 7 dni od dnia wniesienia odwołania Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej.
W ciągu 30 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na odwołanie rodzic wnosi skargę do Sądu Administracyjnego