|
DYREKTOR |
WYCHOWAWCA |
OPIEKUN PROJEKTU |
UCZNIOWIE |
WRZESIEŃ |
|
informuje rodziców o obowiązku realizacji projektu edukacyjnego |
|
|
PAŹDZIERNIK |
przedstawienie radzie pedagogicznej ogólnych zasad realizacji projektu gimnazjalnego |
|
opracowanie zakresów tematycznych projektów edukacyjnych dla uczniów klas II |
wybór tematu projektu edukacyjnego |
powołanie zespołu ds. realizacji projektu gimnazjalnego |
|
|
|
|
LISTOPAD |
|
poinformowanie uczniów i ich rodziców (prawnych opiekunów) o warunkach realizacji projektu edukacyjnego. Pod opieką wychowawcy uczniowie dokonują wyboru tematu projektu oraz zespołu (do 30 XI) |
przedstawienie dyrektorowi szkoły listy tematów projektów możliwych do realizacji w danej klasie II (do 10 XI) |
wybór tematu projektu edukacyjnego |
GRUDZIEŃ |
|
|
na bieżąco sprawowanie opieki nad uczniami realizującymi projekt |
realizacja projektów edukacyjnych w terminie od 1 XII 2017r. (cele, etapy realizacji, rozdzielenie i wykonywanie zadań, konsultacje, dokumentacja realizacji, przygotowywanie prezentacji) |
STYCZEŃ |
wspieranie uczniów i ich opiekunów w realizacji projektów edukacyjnych (od 1 XII 2017r.) |
wspieranie uczniów i ich opiekunów w realizacji projektów edukacyjnych (od 1 XII 2017) |
realizacja projektów edukacyjnych w terminie od 1 XII 2017r. (cele, etapy realizacji, rozdzielenie zadań, konsultacje, dokumentacja realizacji, prezentacja projektu) |
|
|
prowadzenie działań organizacyjnych związanych z realizacją projektu przez wszystkich uczniów w klasie, w szczególności: monitorowanie udziału uczniów w pracach zespołów, przekazywanie informacji o postępach w realizacji rodzicom |
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje) |
na bieżaco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu. |
|
|
uwzględnienie zaangażowania każdego ucznia w prace zespołów przy ustalaniu oceny zachowania |
|
samoocena (zaangażowanie w realizację projektu) do oceny zachowania, osiągniecia efektu końcowego projektu |
|
LUTY |
uzgodnienie sposobu i terminu prezentacji zespołów projektowych z opiekunem projektu |
prowadzenie odpowiednich zapisów w dokumentacji szkolnej, związanych z realizacją przez ucznia projektu edukacyjnego |
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje) |
na bieżąco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu. |
MARZEC |
|
|
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje) |
na bieżąco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu. |
KWIECIEŃ |
|
|
na bieżąco monitorowanie realizacji projektów przez uczniów (konsultacje) |
na bieżąco prowadzenie karty realizacji projektu oraz ewentualnej dokumentacji dodatkowej. Przygotowywanie prezentacji projektu. |
MAJ |
|
uwzględnienie zaangażowania każdego ucznia w prace zespołu projektowego przy ustalaniu oceny zachowania |
|
samoocena (zaangażowanie w realizację projektu) do oceny zachowania |
CZERWIEC |
wyznaczenie ostatecznego terminu prezentacji projektów gimnazjalnych |
|
wypełnienie karty oceny realizacji projektu z uwzględnieniem zaangażowania, każdego ucznia i jego wkładu pracy, umiejętności współpracy w zespole, efektu końcowego - osiągniecia celów i prezentacji rezultatów |
prezentacje rezultatów projektów przed uczniami, rodzicami oraz gośćmi w zależności od potrzeb (po zakończeniu danego projektu do 15 czerwca 2018r.) |